Tuesday, September 2, 2008

Fraud Lagi!

Hmm... aku pun heran gak la. Nape laaa... kan manusia ni suke sangat meniru tandatangan aku? Tak dinafikan la tandangan aku tu memang glam (heheh! :P) Masuk ni dah kali yang ke-2 dah! Mak x larat arr nak naik turun SSM tu nak buat aduan. Kepada korang yang suke menganiaya orang cam aku ni haa.. bawak2 la bertaubat. Ni dah bulan pose ni haaa.. elok la bermaap-maapan ngan aku! Hehee.. Jangan jadik cam kes yang sudah tu sampai ke balai polis udah ler! Tak kuase mak nak ingat!
Kalau suke dengan entry ni, jangan la memalu picit Like! Maseh!

KITE KAWAN2!

 
Photobucket