Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Sabtu, 9 Ogos 2008

Kisah Kucing Tomey ngan Barney..


Alhamdulillah result blood test Maria haritu okay dan dia disahkan xde kene denggi. So untuk ceriakan dia dan kasik excercise sket, aku bawak dia gi Karnival Sekolah Danau Kota (sekolah dialahh tuuu.. thee..).

Biaselah acara dimulakan dengan ucapan2 dari Pengetua la, Pengarah Pendidikan la.. pastu bacaan doa.. so setat karnivalnyer ade la dlm kol 9:00 pagi kot. Seperti biase tempat utama yang aku tuju yelah booth makanan! (Huahaahaa..!!) Umat kan main ramai + ngan bebudak tapi sronot gak rasenyer sebab dah lame x join aktiviti kat skolah camni kan.. Last dulu pun time skolah jelah pun! Which is kira2 berbelas tahun yang sudah! Huhuuuu...

Aku gi dengan anak sedareku sekali yang memang minat kucing (cam aku gak!) so lepas dari menghabiskan kupon kat booth makanan, tempat yang paling wajib dikunjungi yelah pameran kucing. Kucing2 yang dipamerkan tu ade yang cikgunyer dan ade yang parentnyer. Buat peminat2 kucing sume, jangan marah ok... kucing2 tu sume memang CUTE gilerrrrrr!!!!!!!!!! Gerammmmnyyerrrrrrr!!!!!!!! Heheeee.. Korang tgk jelah muke tomey dorang yg aku snap tu haa..

(aku sorang je yg gile snap gambo kucing kat sane aku rase, hehe!).. Ada gak Rumah Hantu tapi q panjang giler sampai ptg sepupu Maria kate.. perghh! X sanggup mak tgg.. baek mak g shopping! :p.. Lain2 ade la booth Pameran Keselamatan Jalanraya, booth Tentera Darat (byk senapang weh.. takutnyer aku!) Pameran Anti Dadah, Pameran Kereta Perodua, Proton... Jumble Sale, demo Mencegah kebakaran, pertandingan karaoke dan mcm2 lagilah! Aku tak stay lame kat sane sebab aku ade satu tugasan yang perlu aku selesaikan yeituuuuu.. anto muffin Puan Siti Fatimah kat Keramat! Hehe..

So bertolaklah aku ke Keramat dari sekolah Maria kira2 jam 10.30 pagi lagi. Pusing punye pusing punye pusing... akhirnyer... konpemlah sudah yang aku dah sesat lagi cam selalu! Hehe.. :p.. Terpakselah aku mintak tukar plan ngan Ct soh dia lak g amek muffin tu kat depan Giant Melawati tapi dia lak xde transport coz hubby dah pakai. So plan ke-3, aku meet up hubby dia kat Giant Batu Caves.

Udahnyer, sementara menunggu tu, tercapailah sudah niat aku untuk g shopping hari ni.. haahaa... Sori sangat ye Ct.. susah la kalau dah dapat penyakit sesat camni! Nampak gayenyer kene masuk kelas touring la mak! Huhuuu...! To husbandnyer yang susah payah datang panas2 naik motor lak tu.. aku ucapkan mekasih gak la instead to Ct yang order. Hope anak tu suke Barney tu, k!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .