Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Sabtu, 12 Julai 2008

Muffinku Pegi Shoot!





Perghhhh! Dasat ek bunyinyer tapi tulah, aku pun tumpang bangga gak bile ade photographer profesional ambil muffin aku untuk subjek sessi fotografi dorang. Cess, jeles aku dibuatnyer. Mana taknyer, tuannyer xnah masuk mana2 photography shoot, depa la dapat! Pehh!! Anyway, mekasey yang tak terhingga aku ucapkan untuk kedua-dua orang photographer yang profesional tu iaitu Abang Azrin dan Kak Salmah yang sudi menukar rupe muffinku jadik cantik giler!!! Muahhhss!


6 ulasan:

  1. nak tanya skit...
    pewarna yg mcmne puan guna utk deco muffin ni...nmpk sgt2 menarik laa.
    ader lg...aper yer bhn2 utk icing tu??

    BalasPadam
  2. Mekaseh are sbb sudi singgah blog saye.. Pewarna tu saya pakai yg biase jual kat kedai tu jer.. ekekeke.. cume kene biasekan dirik mengeksperimen kaler2 tu la.. means campur2kan warna tu jadik menarik! Bhn dia: krimwell, gula icing, susu tepung ngan vanila flavor jer.

    BalasPadam
  3. puan..
    boleh tak tayang mcmne rupa krimwell...sorry yer byk tanya..saya skrg kat jepun..nak mintak tolong kakak hntr bhn2 tu

    BalasPadam
  4. Haha.. nak tayang camno? Alaa upenyer cam butter jer cume dia putih. Bleh gak ganti ngan shortening. Pun same gak upenyer.

    BalasPadam
  5. tima kasih byk2 yer pn.farah..,
    semgt nak buat yg mcm farah punyer..sori yer kalu saya cilok idea pn...utk family jer!!!

    BalasPadam
  6. wah...kak farah...cayalah!! cantek banget
    -raiyanz.blogspot.com-

    BalasPadam

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .