Saturday, July 12, 2008

Home » » Muffinku Pegi Shoot!

Muffinku Pegi Shoot!





Perghhhh! Dasat ek bunyinyer tapi tulah, aku pun tumpang bangga gak bile ade photographer profesional ambil muffin aku untuk subjek sessi fotografi dorang. Cess, jeles aku dibuatnyer. Mana taknyer, tuannyer xnah masuk mana2 photography shoot, depa la dapat! Pehh!! Anyway, mekasey yang tak terhingga aku ucapkan untuk kedua-dua orang photographer yang profesional tu iaitu Abang Azrin dan Kak Salmah yang sudi menukar rupe muffinku jadik cantik giler!!! Muahhhss!


Kalau suke dengan entry ni, jangan la memalu picit Like! Maseh!

6 comments

July 19, 2008 at 4:57 PM

nak tanya skit...
pewarna yg mcmne puan guna utk deco muffin ni...nmpk sgt2 menarik laa.
ader lg...aper yer bhn2 utk icing tu??

July 21, 2008 at 10:40 AM

Mekaseh are sbb sudi singgah blog saye.. Pewarna tu saya pakai yg biase jual kat kedai tu jer.. ekekeke.. cume kene biasekan dirik mengeksperimen kaler2 tu la.. means campur2kan warna tu jadik menarik! Bhn dia: krimwell, gula icing, susu tepung ngan vanila flavor jer.

July 21, 2008 at 9:15 PM

puan..
boleh tak tayang mcmne rupa krimwell...sorry yer byk tanya..saya skrg kat jepun..nak mintak tolong kakak hntr bhn2 tu

July 22, 2008 at 1:26 PM

Haha.. nak tayang camno? Alaa upenyer cam butter jer cume dia putih. Bleh gak ganti ngan shortening. Pun same gak upenyer.

July 22, 2008 at 8:35 PM

tima kasih byk2 yer pn.farah..,
semgt nak buat yg mcm farah punyer..sori yer kalu saya cilok idea pn...utk family jer!!!

July 23, 2008 at 3:37 PM

wah...kak farah...cayalah!! cantek banget
-raiyanz.blogspot.com-

Post a Comment

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KITE KAWAN2!

 
Photobucket