Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Jumaat, 30 Mei 2008

Hepi Besday Amirul & Daniali


JUMAAT, 31hb May 2008- Lepas aje keje petang ni, aku mulelah bz dgn agendaku carik kek & makanan untuk majlis harijadi anak ke-2ku, Said Amirul yang dah berusia 6 tahun dan sepupunya Ammar Daniali yang berusia 14 tahun harini. Sebenarnyer si Mirulnyer besday hari Ahad tapi xperlah buat sekali dah alang2 sume orang pun ade kat sini. Yang aku nyampahnyer; tiap kali aku nak cepat time tulah misti jalan jem kat Highway Karak tu, tensen mak!!! Ate udahnyer perjalanan yang biasenyer 10 minit jer dah ler jadik 1/2 jam nak sampai ke umah.. hampeh tol!

Akhirnya dah settle membeli-belah sume persiapan, kol 7 lebih barulah dapat mulakan majlis. Alaa, wat kecil2an je.. cume kami2 je yang sambut. Bukan jemput sesape pun. Akupun x sempat nak masak ape2 so aku just beli KFC & kek aje. Pastu kakak aku watkan kek coklat versi leper dia & mak aku wat bihun ngan kuih seri muka. Majlis selesai dalam kol 8 gituh, aku pun angkut la budak2 balik umah dengan perut yang dah macam ular sawa baru telan sereban ayam! Huhuuu...

To Said Amirul & Ammar Daniali- Wish both of you the best of life dunia & akhirat, insyaallah!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .