Tuesday, April 8, 2008

Home » , » Lauk pantang lagi...

Lauk pantang lagi...

Lame rasenyer x tulis. Bila dah balik umah sendiri, biaselah kan.. sure la tetiba jadik bizi! Theehee.. Kalau dok kat umah mak, sume mak uruskan. Kite tinggal tengok baby je. Bila dah balik umah, haa.. amek la.. haha!

So harini aku dah lepas pantang! Merdeka untuk diriku.Yak2 yeaa...! Barulah aku ade mase sket nak tulis ni haa. So citer aku xder per sgt pun cume aku nak tunjuk gambo makanan mase aku pantang haritu je. Sumenyer simple, kalau x bikin sup, kite bakar je. Sonang cito! Haa.. apo laie, jamulah mato. Sapo nak resepi bgtau eden yo!

Kalau suke dengan entry ni, jangan la memalu picit Like! Maseh!

Post a Comment

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KITE KAWAN2!

 
Photobucket