Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Sabtu, 25 Ogos 2007

Minggu sume sakit.. siann..

Pagi ni aku pass birthday muffin yang diorder Puan Linda (cam x best lak nak panggey puan.. sebab orangnyer kecik comey lotey x macam puan!.. hehe..) Ni kire muffin testing sebelum dia hamek muffin untuk majlis pertunangan someone next week. Aku no hal je. Tapi cian dia datang dari jauh nak collect. Maafla ye, eden memang tak dapek nak ngantar luar dari kawasan liputan.. hehe..
Sebelum jumpe dia pagi ni aku bawak mak aku gi amik baju yang dia tempah dekat2 situ gak. Sian dia sebab dia pun kena diarrhoe ngan vomit same ngan aku kena lepas Maria kene haritu. Memula Maria, pas2 malam besoknyer Mirul, tengah malam aku lak kene, 2 hari kemudiannya mak aku kene, selang tu abang aku lak kene & latest anak sedare aku si Daniel lak kena. Pelik sungguh sebab kami x mkn mknn yang same, dan bukan sume isi rumah yang kena, pas2 bukan kena serentak tapi selang hari and even dah makan ubat doktor bagi tapi still x baik2 sampai masuk hari ke-4.. tapi doktor kate food poisoning? How come ek?
Mungkin aku kene refer Dr Azwan kot.. hehe.. bleh eh doct? So menu aku hari minggu ni pun as simple as it can be jelah memandangkan sumenye x lalu makan dan kalau makan pun kuar balik, so aku just wat steamboat. Dalam umah aku tu cuma hubby aku sorang je yang x sakit, pelik! Walhal dia pun mkn sume benda yang kami makan. Dia kate dia terpelihara sebab dia antara orang yang beriman... hmmm... agaknyer kot ye.. amin jelahhhhh.... Malam lak sume orang dok pakat lembik lagi, so aku bakar la roti 2 paun kasik depa makan. At least ade la gak something bleh mengenyangkan.. kalau tak asal masuk je kuar balik sampai sume dok terjelepek dalam umah tu.. ape nak buat, cobaaaannnnnnn...!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .