Friday, July 20, 2007

Home » » Mekasih Bangatttt!!!! Heheeee...

Mekasih Bangatttt!!!! Heheeee...

Hari ni Jumaat. Macam biase pergi kerja, hantar & amik budak sekolah.. tapi ada satu yang differ! Mase aku sampai umah, aku ternampak satu sampul surat berwarna coklat atas meja. Hati aku terus melonjak2 rase tak sabar nak bukak. Nilah kiriman dari sahabat maya yang sama2 berjuang dalam bisnes cupcake yang aku tunggu selama ni. Dua minggu lamanye weh.. belum kire lamanyer aku menanti nak dapatkan benda di dalam sampul tu lagi, dah berbulan! Thee..
Anyway, to Kak Yuli dari Indonesia (atau dalam bahasa sana mungkin bisa dipanggil ibu Yuli.. thee..) mekasih banyak2! I owe you one! Dah la aku ingat aku kena bayar untuk nozzle ni, upenyer dia kate dia cume harapkan balasan doa agar dia juga maju dalam bisnesnya sudah cukup! Huaaa..... baik sungguh Kak Yuli ni! Dengan itu aku panjatkan doa agar Allah akan menambah lagi rezeki Kak Yuli sehingga satu hari nanti dia bisa digelar saudagar cuppies! Wink! Kalau suke dengan entry ni, jangan la memalu picit Like! Maseh!

Post a Comment

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KITE KAWAN2!

 
Photobucket