Saturday, May 12, 2007

Home » , » Lotihnye mak..

Lotihnye mak..

Ni pagi aku cadang nak g wat rwtn ulangan kat Bangi so dari malam tadi aku pun struggle la menyiapkan muffin yang diorder Kak Wan untuk bagi bakal mak mentua. Gituhla nak ambek hatikan.. hehe. Dah siap sume, skali si Mirul pulak sakit perut. Sampai ke tengahari dok la menahan sakit so aku pun cancel la nak g. Sementelah si Aju pun nak dtg amik kosi sofa aku harini, so aku pun kemaih la umah sampai malam. Lotihnyer la mak hai, tu baru kemaih bhg tgh umah tu ha! Thehee..
Kalau suke dengan entry ni, jangan la memalu picit Like! Maseh!

Post a Comment

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KITE KAWAN2!

 
Photobucket