Sesungguhnya Islam itu teramat cantik, tidak mungkin mengetepikan kecantikan seni fotografi yang istimewa, yang mampu menyentuh jiwa dengan 'cahaya islam' yang hakiki - Peter Sanders


Follow Us @soratemplates

Sabtu, 3 Mac 2007

Hepi Besday, Sis..

Harini ade wat makan2 kat Klang untuk celebrate besday anak sedare hubby den ngan adik ipar. Actually cadangnya aku nak surprisekan depa ngan muffin spongebob. Pagi buta aku pun g la kedai baker's beli bahan sume siap. Berkobar2 la ni konon. Bila dah sampai umah, baru le teringat yang case 4 segi aku tak beli, ate camno nak wat muke spongebob yang ala kekotak tu? Aduhaiii.. lemon paste sume dah beli la pulak tu. Tiba2 dpt la idea yang tak berapa nak bernas untuk buat Chocolate Spiral Muffin.. hehe.. ok la gak kan. Lagipun dorang x tau sebenarnya aku punye plan nak wat muke spongebob tu.. haha! Anyway, aku heran betol la.. nape la jalan bawah susur ke Klang melalui Jalan Ipoh tu ditutup side kanannya.. pelik tol aku. Aku amik mase dekat 1 jam dok melangut kat situ je pasal kete tak bergerak. Hangin, hangin! Government should do something 'bout that, pleaseeeee...!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab komen! Saaaaayang korang!

Follow Me at flickr! .